Gwarancja adaptacji
Problem z adaptacją występuje w sytuacji, w której soczewki są wykonane poprawnie, a mimo to użytkownik zgłasza problemy z widzeniem. Z gwarancji adaptacji w SZAJNA można skorzystać w terminie do 100 dni od odbioru okularów z zakładu optycznego.
Z Gwarancji Adaptacji można skorzystać, jeśli użytkownik soczewek:
Zanim zgłosisz problem z adaptacją sprawdź czy:
Masz problem. Co robić?
Aby sprawnie i szybko rozwiązać problem potrzebujemy od Ciebie podstawowych informacji - wypełnij z klientem krótką ankietę (dostępną w SZAJNA Nawigatorze), która ułatwi analizę problemu.
W ramach gwarancji adaptacji można otrzymać:
Pamiętaj, że nowe soczewki:
Dopłaty i zwroty:
Wymiana soczewek nastąpi dopiero po odesłaniu soczewek objętych gwarancją adaptacji do naszego Centrum Obsługi Optyka. Masz na to 7 dni od zgłoszenia. Po tym terminie możemy odmówić realizacji Twoich roszczeń.
Soczewki objęte gwarancją adaptacji:
Gwarancja producenta i reklamacje
Jako kupujący (dotyczy zakładów i salonów optycznych) masz zarówno prawa, jak i obowiązki. Jednym z nich jest dopełnienie wszelkiej staranności przy składaniu zamówień, bez względu na ich formę. O prawidłowych zasadach pielęgnacji naszych soczewek informujemy między tutaj oraz na opakowaniach soczewek.
Warunki gwarancji i reklamacji
Na co dzień dokładamy wszelkich starań, by nasze soczewki były komfortowe i niezawodne w codziennym użytkowaniu. Poręczeniem wysokiej jakości naszych soczewek jest 24-miesięczna gwarancja dla soczewek PROFIT, PRIMA, OPTIPLAST, VEO, PRIMAGLAS, OPTIGLAS, EGO oraz dodatkowa 12-miesięczna gwarancja na powłoki antyrefleksyjne BLIK dla soczewek EGO (liczona od momentu dostawy soczewek do zakładu optycznego +7 dni roboczych) na nasze produkty. Objęta jest ona jednak pewnymi warunkami.
Co można reklamować:
Gwarancja nie obejmuje wad:
Jak realizowana jest gwarancja:
Zwroty soczewek
Soczewki okularowe to pod wieloma względami bardzo specyficzne produkty. Regulowane one są nie tylko licznymi normami opisującymi ich wymagania techniczne, lecz także przepisami prawa - przede wszystkim z zakresu wymagań dotyczących wyrobów medycznych. Przekłada się to na możliwości ich wymiany czy zwrotu.
Nie każdy produkt można zwrócić!
Prosimy o przemyślane decyzje zakupowe, gdyż zwrot czy wymiana soczewek okularowych (procedura w obu przypadkach jest identyczna), będących wyrobem medycznym, podlega szeregowi warunków i obostrzeń:
Najważniejsze zasady obowiązujące przy zwrotach soczewek
Dostawa soczewek
Dostawa soczewek realizowana jest w dni robocze przez niezależne od nas firmy kurierskie. Możesz wybrać, który kurier najbardziej Ci odpowiada. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i standardowo mają charakter pobraniowy (płatne przy odbiorze). Koszt dostawy doliczany jest automatycznie zgodnie z aktualnym cennikiem.
Dostawa od 1 PLN
Wprowadziliśmy opcję dostawy w Pakiecie Smart od 1 PLN. Dostępna jest ona dla klientów, którzy wykupili abonament. Obowiązuje on dla pojedynczego adresu wysyłki, jest płatny z góry i jest ważny przez okres 3, 6 lub 12 miesięcy. Informacja o dostawie w Smart widoczna jest w SZAJNA Nawigatorze.
Monitoring i preawizacja przesyłek
Monitoring zamówień i przesyłek można wykonywać samodzielnie w Nawigatorze - tam na bieżąco możesz zobaczyć co jest aktualnie dla Ciebie wykonywane, a co trafiło już do wysyłki (w tym jaka będzie kwota pobrania). Informacje o numerze przesyłki i link do jej śledzenia możesz otrzymać drogą elektroniczną na adres e-mail.
Czas dostawy
Standardowy czas dostawy to 1 dzień roboczy, jednak firmy kurierskie zastrzegają sobie możliwość doręczenia przesyłki w ciągu dwóch dni i nie może to być przedmiotem reklamacji. Jeśli paczka nie dotrze do Ciebie w ciągu dwóch dni możesz zgłosić brak doręczenia w firmie kurierskiej posługując się numerem przesyłki. Za zagubioną uznawana jest przesyłka, której nie otrzymasz w ciągu 32 dni od nadania i dopiero po tym terminie możliwe jest dochodzenie roszczeń od firmy kurierskiej. Powyższe warunki wynikają z regulaminów świadczenia usług przez firmy kurierskie.
Regulamin świadczenia krajowych usług przewozowych i pocztowych DHL Parcel Polska Sp. z o.o.
Szczegółowe Warunki Świadczenia Usług DPD Polska sp. z o.o.
Uszkodzone przesyłki
Jeśli przesyłka, która do Ciebie dotarła jest uszkodzona - natychmiast reaguj. Tego samego dnia, wraz z kurierem musisz spisać protokół szkody - będzie to podstawą do rozpatrzenia reklamacji i wypłaty odszkodowania za uszkodzony towar. Jeśli nie wykonasz tego natychmiast, firma kurierska może nie uwzględnić Twoich roszczeń. Protokół wyślij na zamowienia@szajna.pl.
Marki:
Zoom HD
Biuro G2 HD
WorkMax HD
© SZAJNA Laboratorium Optyczne, 1991 - 2024. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Soczewki okularowe to wyrób medyczny.
Używaj ich zgodnie z instrukcją użytkowania lub etykietą.