Rusza Akademia SZAJNA

Od lutego 2017 rusza specjalny cykl szkoleń rozwijających umiejętności sprzedaży i obsługi klienta w zakładzie optycznym.

Optyka Sprzedaży czyli jak zwiększyć wartość zakupów dokonywanych w salonie

Typowa sytuacja: do salonu wchodzi Klient. Trzeba go zatrzymać, zainteresować, zachęcić do zakupu. Podejść? Poczekać? Zadać pytanie? Jakie pytanie? A co jeśli się przestraszy? Może nie wróci? Ile jest skłonny wydać? Sprzedaż nie jest łatwa – wymaga umiejętności, których nikt nie uczy w szkole. Na naszym szkoleniu koncentrujemy się na tym, co zataili przed Tobą nauczyciele: jak skutecznie zadawać pytania, jak zamiast o cenie mówić o wartości, jaką jest komfort wyraźnego widzenia i o tym, że najlepszy produkt nie musi być najdroższy, by mieć w sobie wszystko to, czego klient potrzebuje.

Czas szkolenia: 2x8h

Na szkoleniu nauczysz się:

  • W jaki sposób zadawać pytania klientom, by zaangażować ich w rozmowę i poznać ich potrzeby.
  • Jak wykorzystując wiedzę o zdiagnozowanych potrzebach klientów budować skuteczną argumentację opartą o język korzyści.
  • Jak angażować klienta dzięki materiałom marketingowo-sprzedażowym dostępnym w salonie.
  • Jak budować swój autorytet i wizerunek doradcy.

 

Ponadto dowiesz się:

  • Dlaczego opłaca się być pro aktywnym w procesie sprzedaży.
  • Czego wymaga bycie pro aktywnym.

Terminy szkoleń:

  • 27-28 lutego – Wrocław
  • 6-7 marca – Gdańsk
  • 23-24 marca – Rzeszów
  • 6-7 kwietnia – Katowice
  • 20-21 kwietnia – Kraków
  • 27-28 kwietnia – Lublin
  • 11-12 maja – Lublin
  • 29-30 maja – Łódź
  • 12-13 czerwca – Poznań

 

Podczas każdego szkolenia możesz dodatkowo bezpłatnie skorzystać  z  godzinnego kursu skanowania opraw.

Optyka Rozwoju Salonu – specjalny  program menadżerski dla właścicieli salonów

Czujesz, że Twój zakład mógłby wykonywać więcej prac? Wolałbyś mieć więcej zleceń na droższe okulary? Kluczem jest zgrany zespół pracowników, którzy wiedzą, jaka jest wizja i jaka jest ich rola w jej realizacji. Zarządzanie sprzedażą to wyzwanie wymagające indywidualnej pracy ze sprzedawcami, by efektywnie i pro aktywnie sprzedawali. A wszystko opiera się na komunikacji menadżerskiej, by móc monitorować pracę swoich ludzi z klientem i wspierać ich rozwój.

 

Czas szkolenia: 2x8h

Na szkoleniu nauczysz się:

  • Co powinni umieć pracownicy w kontakcie z klientem.
  • Jak ich motywować do korzystania z wiedzy i ze szkolenia.
  • Jak dawać informację zwrotną obserwując pracę bezpośrednią pracowników z klientem.
  • Jak testować nowe pro aktywne próby pozyskania klienta.
  • Co robić,  kiedy napotkasz na opór pracowników we wdrażaniu proaktywnej postawy.
  • Jak kreować dobre wzorce sprzedażowe w swoich salonach.

Termin szkolenia:

8-9 maja – Gdynia

powrót do artykułów